nicoletamilitaru

Alla inlägg under maj 2011

Av Nico - 30 maj 2011 22:25

har nyss duschat och nu sitter jag här och äter jordgubbar  :DDD Muummmss!!!!

i dag har man haft två prov i skolan , ett i svenska och ett i engelska  ... nt mina starkaste ämnen om man säger så... det gick väl sådär. äässh, snart är det sommar lov ;) sliper skolan YYYEEH !!!, hohoho , två hela månader och några veckor utan skolan helt underbart !! , men snart är det srf ska bli fett nice asså :DD<3 nej nu ska jag nog ta och lägga mig, lång dag i mon .. puss <3

Av Nico - 30 maj 2011 07:02

nyss vaknat och ska ta och fixa mej nu ... ville bara blogga lite innan jag gör de... idag är det helt vanliga lektioner , men i mon så bler det strandvallen ... 7-orna  har nog ingen chans mot alla dom där niorna och åttorna hahhaha, jaja får väl se hur de går ;P ... btw: julia kommer på tisdag :DDDD, hon har typ varit bort rest i två veckor snacka om att jag saknar henne !! , kommer ha sjukt mycket att snacka om när hon kommer !!!  <3  

Av Nico - 29 maj 2011 16:09

ja , då har man firat mamma på morsdag :D, jag och brossan gjorde en marängtårta  med jordgubbar och andra bär i och så gjorde vi lite mat till henne med   när hon kom hem från jobbet blev hon super glad ;) ,  så bjöd vi hit mormor och cammy med :D alla tyckte tårtan var god och de va den med ;)  ja de va nog allt ;P hoppas ni får en lika lyckad dag som mig :))) Grattis alla mammor där ute :D<3

   muumms !<3    

Av Nico - 29 maj 2011 12:14

godmorgon alla :DDD

vaknade med en förskräcklig huvudvärk i morse så  jag glodde på film '' Wallander, byfånen''  den va ganska bra :D men man har juh sätt bättre .. aau idag är de ju Morsdag;) får ta mej till affären och köpa något till henne :) idag ska jag plugga till ett sv-prov... får väl se vad som händer idag ;P ... puss<3

Av Nico - 29 maj 2011 12:03

                 

Av Nico - 26 maj 2011 20:50

idag har man varit på något skit i skogen med klassen ;P ,  man skulle typ göra massa uppgifter i grupper  och sen redovisa allt xd aanh, som tur va så redovisade vi aldrig :DDD hahha , ja de va väll sådär aah blev lite brun med   men bara lite !! ;P au bilder kommer typ nån dag eller kanske ikväll , få se :D <3 ha de bra <3

Av Nico - 26 maj 2011 14:03

hej alla fina läsare :DD<3

ja , igår va man på nån konst utställning i skogen eller något ;p  i/ på  vanås eller vad de var xd vi gick en ganska lång runda i skogen där alla konst sakerna va...de var iallafall fint där och tog massor av foton som kommer komma ut på blogg-en typ under denna texten    ... aau de va vällll sådär iallafall bättre än en vanlig skoldag :DD  


Bilder från vanås...<3

                                  

;)

Av Nico - 23 maj 2011 22:12

GGOODDNNAATT <3

Ovido - Quiz & Flashcards