nicoletamilitaru

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Nico - 1 augusti 2011 21:08

då har min fina bengtsson dragit hemför hon va tvungen att mata kycklingarna sa hon ;P , iallafall så blev det inte så mycket fotande för det va så himla varmt ( vilket man inte ska klaga över ;oo ) , men istället så cyklade vi hem till var och en och lite senare blev det kvällsdopp :DD och en massa mys , så tack för dagen bby

     min och bengtssons fika ;)

Av Nico - 1 augusti 2011 12:31

då bler det att va med bengtsson idag :DD , vi ska typ ut och fota, och sen så är hennes bror så snäll så han  ska stämma min gitarr !! ,så antar att vi ska spela lite så med , men på tal om gitarr så va det ju jätte länge sen jag spelade gitarr asså visst har ju spelat gitarr hos bengtsson nån gång men jag menar mer såhär varje dag och så ;P , kanske ska börja göra det igen ? hmm  ,  vi får väl se hur det bler med det ;P , men nu ska jag dra och fixa mig hajdå

Av Nico - 1 augusti 2011 01:17

När jag sitter och läser slår mig tanken att jag snart börjar 8-an och att jag snart får BETYG :ooooooo , JAG DÖR!!! :(( har typ alltid tänkt det kommer bli bättre och att det fixar sig tills jag får betyg !, och snart får jag de :O , helt sjukt ....... och inget har förbättras typ o.O 

hehe (aa , va bara tvungen att bäretta detta ;P här kommer en liten bild på mig puss<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Take a look !

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards